25 Ağustos 2012 Cumartesi

kizligimi yasli amca bozdu

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
merhaba sex hikayeleri okuyanlar,ben porno izlerken bakireliğini yaşlı adamlara satan kızı izledim ve çok heveslendim., ben melek 19 yaşınadyım birgün öğlen okuldan çıktık arkadaşlarla eve gidiyorduk tam mahlallemize gelmişken bizim mahallede oturan50 yaşındaki ahmet amca camdan melek diye seslinip kızım bakkaldan bi ekmek al bakkala söle ben vereceğim parasını ben inmeyeyim birdaha getir kızım dedi ben tamam ahmet amca dedim ekmeği aldım ve 3 cü katta olan dairesine çıkardım kapıyı çaldım ahmet amca kısa bi şort ve porno izlemekten siki kazık gibi olmuş kapıyı açtı ben o sikini görünce birden irkildim
kızım kusura bakma böylede karşına çıktım bende yok onemli değil ahmet amca dedim senden bişey daha istesem yaparmısın dedim bende tabiki dedim pantolum yırtıldı onu dikmeye çalışıyodum beceremedim sen dikermisin dedi bende acıyıp peki dedim içeri girdim iğne ipliği verdi dikmeye başladım o anda o içerden meyva suyu getirip al kızım lütfen kabul et bişey ikram etmemek olmaz dedi bende tanıdığım kişi olduğu için güvenip içtim oan da ne oldu bilmiyorum içine ilaç atmıştı gözümü açtığımda ellerim ayaklarım iki yana açılmış bağlı buldum kendimi kafamı çevirdim baktım o güvendiğim adam çırıl çıplak ve inanması çok zor patlıcan büyüklüğündeki mosmos sikiyle oynuyordu ve bi yandan bira içiyordu anlaşılan ben 3 saat falan baygın kalmışım masada 4 extra bira kutusu vardı bağırmak istiyorum bağıramıyordum ağzım bağlı çünkü sonra küçük bakirem bu siki görüyonmu bu senin olacak içine girecek dedi birazdan bense korkudan olmek üzereyiydim o siki kesinlikle daracık amıma girmezdi ve alamazdım içime gözümden yaşlar gelmeye başladı sikini tükürükleyip daracık amıma sürtmeye başladı hafif kafasını sokunca öldüğümü zannettim acıdan ve bir hamlede tamamını içime kökledi bense acıdan kıvranıyordum ve kızlığım bozulmuştu artık kafamı öne eğip baktığımda az önce girmez dediğim koca sik tamamiyle içime girmiş ve gidip geliyordu içimde saniyeler sonra acınınyerini yavaş yavaş zevk almaya başladı zevkten kıvranıyordum benim öyle kıvrandığımın farkına varıp ağzımı açtı bende lütfen ellerimi çöz dedim oda zevkten ne yaptığını bilmeyip ellerimi çözdü ve bende ellerimden belinden sıkı sıkı kendime çekip daha daha derine sok erkeğim kocacım diye inlemeye başladım ikimizde kendimizden geçmiş bir şekilde delice sikişiyorduk ve tam boşalacağı sıra amımdan çıkaraıp ağzıma aldım ve ağzıma boşalmasını söyledim ve boşaldı bende döllerinin tamamını yuttum ve bende boşaldm aradan 10 dk sonra beni götten sikmek istediğini söyledi bende onun önünde domaldım ama girmesi çok zordu 3 defa denedikten sonra ancak girdi bu sefer göğüslerime boşaldı ve sonra konuşmaya başldık artık benim kadınımsın dedi bende hayır dedim ben senin küçük fahişenim dedim günler sonra ondan hamile kaldım ama çocuğu aldırdık artık canımız nezaman sikişmek istediği zaman sikişiyoruz zaten o koca siki kimseye bırakmam asla o kişi yuzunden erkek arkadaşımı terkettim ve gittiği yere kadar böle devam edeceğim çünkü o sik bana fazlasıyla yetiyor darısı amı benim gibi ateş gibi yananlara ve koca sikli sikicisini hayal edenlere..ayrıca beyler şu an kalkmış o koca sikinizden öpüyorum sizi iyi sikiş hikayelerikizligimi yasli amca bozdu

3 yorum:

  1. escortescortescort
    escortescort bayan



    escortistanbul escort lady.

    The first leg of the stages and determine the conditions under which discussed a dating photos, and feature selection. In this sense, of course, very important to the reliability of the selected search site. A lot of mislead about the escort bayan and the choice to use a fake photo, then meet the expectations of the features you really karşılamayacağına, will accompany the media should be decided in the mind. After selecting the appropriate contact information lady lady reached in the theoretical sense, in principle, and to adapt to the form of communication is extremely important. Way of speaking on the phone and the parties is the first step towards alignment with each other receivables, electric eşlikte be provided. The importance of the shape of a well known dating woman talking on the phone, but on the opposite side with the same care must be aware of the principals of speech. Office Hours and Locations escort ladies pre-determined and the rules of professional ethics must be taken out of the çıkılmamaya. A long trip, business trip or vacation and organizations to cover the costs of course will have to be considered. Courtesy and respect will be shown at the first time encountered the level of quality will dictate the time pretending to be a professional courtesy on both sides, especially the work required by the rules and escort lady should demonstrate professional behavior.

    Love without breaking the rules of courtesy and respect on both sides will demonstrate attitudes to each other is extremely important that they know will determine the
    course of the relationship.

    YanıtlaSil
  2. Ben murat cekinmeden arayin bayanlar 05432504608

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Sportmen_erkek Whatsapp Var!

    EŞİNİ PAYLAŞACAKLAR EŞİNİ BAŞKA ERKEKLERİN ALTINDA GÖRMEKTEN ZEVK ALANLAR ARAYIN TANISALIM ! 0545 352 25 52

    Eşini veya sevgilisini paylaşmak isteyen gizliliğe önem veren, güvenilir ve sır saklama erdemine sahip kimse varsa Tanısalım.. 0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık !

    Not:Deneyimim var !

    YanıtlaSil